top of page


Aha-moment
Ik weet niet meer precies wanneer het was, maar een paar dagen geleden hoorde ik iemand op Instagram praten over de lymfklieren en hoe belangrijk het is, dat daar geen blokkades zitten. Nu zat ik me alweer een paar dagen af te vragen waar mijn opgezette handen en vingers vandaan kwamen. Zo warm is het nog niet, het zou kunnen liggen aan het feit dat ik toch weer te weinig water drink, maar het greep me op de een of andere manier. Het klinkt ook zo logisch; je lymfeklieren zor
22 apr2 minuten om te lezen


Lees, leer en neem je eigen verantwoordelijkheid!
Vanaf het moment, dat ik te horen kreeg, dat ik RA had, ben ik gaan lezen. Alles wat ik te pakken kreeg las ik. En ik weet nog goed, dat de assistente op de poli zei: "ga nu maar niet van alles lezen, wij geven je alle informatie die je nodig hebt". En ik snap haar ook, het was goed bedoeld. Ik zat in tranen bij haar in de behandelkamer voor mijn eerste injectie met corticosteroïden, had net gehoord dat ik best wel een behoorlijke aandoening had en was totaal verrast door dat
13 apr3 minuten om te lezen


Piepfiets
Zoals ik vanochtend al schreef zijn we vandaag gaan fietsen in de Veluwe. Wat een kado was dat! Heerlijk weer met een vrolijk zonnetje, nog wat fris in het begin, maar we waren goed gekleed, dus dan maakt dat helemaal niets uit. De rust, alleen de geluiden van de natuur en in dit geval ook de geluiden van mijn fiets. Dat was eigenlijk wel heel grappig, want we besloten in Park de Hoge Veluwe gebruik te gaan maken van de witte fietsen, die daar staan voor iedereen die het park
12 apr3 minuten om te lezen


Dag 1 ( van deze blog )
Goedemorgen! Vanochtend sta ik op in de Veluwe, vlakbij Apeldoorn, in een natuurhuisje. We doen dit vaker om even van de drukte van alledag te ontsnappen. De drukte, die het leven met 5 volwassenen en een hond onder 1 dak met zich meebrengt. Altijd even wennen aan het bed en de nieuwe geluiden, dus die eerste nacht slaap ik nooit zo fantastisch. Maar, de zon schijnt en afgezien van dat het nog winterkoud aanvoelt buiten, gaan we er een mooie dag van maken. Heerlijk! En fietse
12 apr2 minuten om te lezen
bottom of page