top of page

Nieuwe week

Maandag, weer een nieuwe week. Ongelooflijk hoe snel de weken voorbij vliegen naar mijn idee. Nog even en het is weer zomer. Het is erg welkom, de warmte. Voor iedereen geloof ik wel. Grappig hoe de wereld er anders uitziet met een zonnetje en hoe ook mensen daar dan weer op reageren. Iedereen zit lekkerder in z'n vel, er wordt wat meer gelachen en je kunt ook gewoonweg meer. Naar buiten gaan kan altijd natuurlijk, maar in de regen is er bar weinig aan. Deze week begon met ee

Heerlijke zaterdag

Vandaag was het zo'n heerlijke zaterdag. Niks moest, behalve in de ochtend een les Pilates geven, maar voor de rest lekker waar ik zin in had. Al moet ik zeggen dat dan ook weer niet voelt als echt moeten, aangezien het mijn lijf altijd zo goed helpt. Vandaag was dat een bezoek aan paps & mams in Brabant. Want dat is waar mijn wiegje stond, in Brabant; geboren in Oss en opgegroeid in Eindhoven de gekste, om precies te zijn. Ik had ze alweer even niet gezien, dus het was fijn

Herstel

Van een drukke week. Of nou, niet druk qua doen, maar meer mentaal denk ik. Jongste spruit had zich al maandenlang voorbereid op een Hyrox, samen met haar vriend. Veel uren, zweet en tranen heeft dat gekost en afgelopen donderdag was het dan zover. Grappig hoe dan in die dagen ernaar toe en natuurlijk ook de dag zelf je toch meegaat in emoties. Spanning, stress, nervositeit, enthousiasme.... Het was er allemaal. En sinds vrijdagmiddag voel ik me alsof er een bus over me heen

Meld je aan voor updates

© 2026 door Mrs. Greens. Aangedreven door passie en ervaring. Disclaimer: deze website is een blog met persoonlijke verhalen en ervaringen. Er wordt geen medisch advies gegeven, voor vragen over medicatie/behandeling ga altijd naar uw eigen arts/specialist

bottom of page