top of page


Piepfiets
Zoals ik vanochtend al schreef zijn we vandaag gaan fietsen in de Veluwe. Wat een kado was dat! Heerlijk weer met een vrolijk zonnetje, nog wat fris in het begin, maar we waren goed gekleed, dus dan maakt dat helemaal niets uit. De rust, alleen de geluiden van de natuur en in dit geval ook de geluiden van mijn fiets. Dat was eigenlijk wel heel grappig, want we besloten in Park de Hoge Veluwe gebruik te gaan maken van de witte fietsen, die daar staan voor iedereen die het park
12 apr3 minuten om te lezen


Dag 1 ( van deze blog )
Goedemorgen! Vanochtend sta ik op in de Veluwe, vlakbij Apeldoorn, in een natuurhuisje. We doen dit vaker om even van de drukte van alledag te ontsnappen. De drukte, die het leven met 5 volwassenen en een hond onder 1 dak met zich meebrengt. Altijd even wennen aan het bed en de nieuwe geluiden, dus die eerste nacht slaap ik nooit zo fantastisch. Maar, de zon schijnt en afgezien van dat het nog winterkoud aanvoelt buiten, gaan we er een mooie dag van maken. Heerlijk! En fietse
12 apr2 minuten om te lezen
bottom of page