top of page


Meditatie
Sinds een paar dagen heb ik het mediteren weer opgepakt. Nu wandel ik iedere dag met Toby, onze lieve viervoeter, door een mooi natuurgebied hier in de buurt en zie ik dat ook als een soort meditatie, maar heb ik toch het mediteren als zijnde zittend op mijn meditatiekussen weer opgepakt. Ik merkte dat ik nog meer behoefte had aan even wat gedachten stilzetten en rust. Dat mediteren heb ik een soort haat/liefdeverhouding mee geloof ik. Wanneer ik het dagelijks doe, dan voel
30 apr3 minuten om te lezen


Koningsdag
Vandaag weer de start van een nieuwe week na Koningsdag gisteren. We hebben het lekker rustig "gevierd". Vieren klinkt misschien raar voor een stel, wat niet echt heel veel heeft met het Koningshuis. Vroeger wel. Ik vond het prachtig om te zien; wat droegen ze voor moois, wat zeiden ze en wat deden ze. Interessant vond ik het en toen dacht ik nog: "ik zou best eens voor 1 dag prinses willen zijn". Dat sentiment heb ik niet meer, misschien zie ik tegenwoordig dingen iets minde
28 apr2 minuten om te lezen
bottom of page