top of page


Moederdag
Gisteren was het weer Moederdag, het zal niemand ontgaan zijn. Ondanks dat ik het stiekem natuurlijk hartstikke leuk vind even in het zonnetje gezet te worden door de meiden, merk je wel dat het steeds commerciëler wordt. Het toppunt voor mij was de prijs van een bos bloemen bij een tankstation van 50!!! euro. Ik moest even knipperen met mijn ogen; zag ik het nou goed? Nog een keer kijken, maar echt waar, het was 50 euro. In geen 50 jaar ga ik dat voor een bos bloemen betalen
11 mei2 minuten om te lezen
bottom of page