top of page


Dag 1 ( van deze blog )
Goedemorgen! Vanochtend sta ik op in de Veluwe, vlakbij Apeldoorn, in een natuurhuisje. We doen dit vaker om even van de drukte van alledag te ontsnappen. De drukte, die het leven met 5 volwassenen en een hond onder 1 dak met zich meebrengt. Altijd even wennen aan het bed en de nieuwe geluiden, dus die eerste nacht slaap ik nooit zo fantastisch. Maar, de zon schijnt en afgezien van dat het nog winterkoud aanvoelt buiten, gaan we er een mooie dag van maken. Heerlijk! En fietse
12 apr2 minuten om te lezen
bottom of page