top of page


Koningsdag
Vandaag weer de start van een nieuwe week na Koningsdag gisteren. We hebben het lekker rustig "gevierd". Vieren klinkt misschien raar voor een stel, wat niet echt heel veel heeft met het Koningshuis. Vroeger wel. Ik vond het prachtig om te zien; wat droegen ze voor moois, wat zeiden ze en wat deden ze. Interessant vond ik het en toen dacht ik nog: "ik zou best eens voor 1 dag prinses willen zijn". Dat sentiment heb ik niet meer, misschien zie ik tegenwoordig dingen iets minde
28 apr2 minuten om te lezen
bottom of page