top of page


Meditatie
Sinds een paar dagen heb ik het mediteren weer opgepakt. Nu wandel ik iedere dag met Toby, onze lieve viervoeter, door een mooi natuurgebied hier in de buurt en zie ik dat ook als een soort meditatie, maar heb ik toch het mediteren als zijnde zittend op mijn meditatiekussen weer opgepakt. Ik merkte dat ik nog meer behoefte had aan even wat gedachten stilzetten en rust. Dat mediteren heb ik een soort haat/liefdeverhouding mee geloof ik. Wanneer ik het dagelijks doe, dan voel
30 apr3 minuten om te lezen
bottom of page